Cheek To Cheek

Sådär, då var det sista Luftis avklarat. Det känns lite smått surrealistiskt, att jag har gjort klar all CPL-teori. Kändes ganska icke-troligt typ innan jul. Då var det tungt må jag säga.

Jag flög 9,4 timmar i veckan, det var välbehövligt. Bland annat lågnaven i lördags, det var läckert. Sjukt läckert faktiskt. Stall och viknings-checken var inte heller fel. maaa flyga är kul.


Igår var det Luftisfest med stort F. Smokin' hot! Efter att vi kom hem från flygplatsen så käkade vi på Sibylla, sen hem och sova i en timme ungefär. Därefter droppade folket in så sakteliga. Fest i Östra Skolgatan 9B:s trappuppgång är inte dumt, det är det inte. Idag så är hela mitt golv klibbigt och äckligt av massa spilld sprit, jag har 4 glass mindre i skåpet, och en lampa har gått sönder samt tre konstiga svarta streck på golvet. Fast det var nog värt det, för vi hade himla roligt. Att se på Worrying Kind-videon och härma rörelserna är roligare än det låter. Efter ett rätt långt tag här, så gick vi vidare till Ringel, där våra tvåor hade fest. Det visade sig vara mindre roligt, så vi begav oss rätt snabbt till Stalo. Jag betalade in Victor med 50 kr i mynt, hon som tog betalt såg inte alltför happy ut. Stalo var väl okej, som vanligt var människorna där desto roligare än själva Stalo. Sen gick jag hem, röjde upp det värsta för att sen somna ovaggad.
Uppvaknandet blev mindre trevligt, det kändes som om jag hade en stångjärnshammare  inuti mitt huvud. Jag låg och tyckte synd om mig fram till klockan 15, sen såg jag på Return of the King. Det är nog den perfekta bakfyllefilmen. möms.

Nej, nog om gårdagen. Imorgon blir det final i 100 höjdare! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0