det är detaljerna som säljer.

100 höjdare måste väl ändå vara ett av de bästa tv-programmen evvah.

Sitter på jobbet nu, förstår inte hur jag ska orka till kl 06. Mina ögon håller redan på att ramla ner.
Det blev mycket bilåkande idag, eller ja, körande snarare. Först in till stan, sen när jag i princip var hemma så fick jag vända och åka till Valbo för att hämta Alexander och hans vän. Han hade klippt sig, Alex alltså, men inte fan märktes det. Inte värt 300 kr direkt. Det kändes lite udda att vara den enda (nästan) som åkte E4:an norrut, i den motsatta filen slingrade sig en gigantisk orm som till största delen utgjordes av kombimodeller med takboxar. Volvo V70, XC90 och SAAB 9-5 var starkt överrepresenterade. Jag fattar inte att de svenska fjällen rymmer så många människor ens en gång.
Det snöar här nu och är runt 5 minus. Trodde att vintern var över men icket.
Idag var det god mat; potatis med fläsk och löksås. Krångligare behöver det inte vara. Fast om jag skulle laga det i min lägenhet skulle jag antagligen behöva ringa in såna där liksanerare efteråt, eftersom jag inte har någon köksfläkt. Lite tråkigt. Ännu tråkigare är det faktum att jag inte har någon ugn, mycket god mat som går mig förbi där. Slafs.


  Knutna Nävar - Det är något konstigt med friheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0