det är så jag säger det.

Idag är en dag fylld av PA-skrivning. Det går förvånanansvärt bra än så länge, och ändå skriver jag bara om boring crap just nu. Det blir säkert enklare sen när jag kommer in på lite mer intressanta saker.

100 höjdare-galan igår var rätt tuff, och Otto Hjelm får mig att bli ledsen i ögat. På riktigt.
Imorgon är det nationellt prov i Svenska B också, känns ganska otaggat måste jag tillstå. Fast, vad tusan, det är väl bara att gå dit och skriva. Inte så mycket man kan göra. Fast det vore kul att skriva något hyfast, Svenskan är ju ändå 150 poäng liksom.
Jag gjorde en lista idag för att försöka få lite struktur i allt jag ska göra närmaste tiden. Den var rätt deprimerande.. Men det ska nog gå bra. Det brukar göra det i slutändan.

I helgen är det fest, dock kvarstår fortfarande problemet angående berusningsmedel. Så, om någon har en sjuttis i lager, let me know.

Haha, min lillebror är rolig.

Äh, nu är det slut på inspirationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0