god speed all the bakers at dawn.

Peace & Love 2007 är bra bra bra!

Gud vad jag har varit ineffektiv idag. Fredrik Reinfeldt och Anders Borg skulle vara rejält besvikna på mig om de visste.
Afrodite fick besök av mig idag. Suck, att jag inte pallar att stå emot hämtmatens dragningskraft, vad säger det om min karaktär? Endast att den är ack så svag.

Igår var jag världens känsligaste, av flera anledningar, bland annat det här.
Håkan Hellström och kvinntimmer hjälpte också till att skapa en olustig känsla. Sen hjälpte The Shins till att ta bort den igen.
Undrar om det blir fest i helgen eller ej, det lutar ju åt det men så värst sugen är jag inte för tillfället. Jag är mer sugen på att skriva PA faktiskt. Helt ärligt!

Det var fint att promenera igår, Arvidsjaur har sina stunder ändå. Ibland tvärtom också, men ändock.
Emilia, din stackare. Vilken tur att du är hård som en gråsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0