Midnatt till sju..

Gårdagen blev halvbra ändå, åkte in till stan efter jobbet och lite mat. Fika med Anna var planen, det visade sig att allt var stängt på grund av det där påhittet "påsk".  Det var ju lite tråkigt. Så vi hyrde "One hour photo" istället, och såg den. Jag har velat sett den typ sen den kom, det var dock 5 års väntan åt helvete för den var verkligen inget vidare. Robin Williams passar inte i sådana roller. Även om han inte är direkt dålig så får jag direkt bilden av honom vrålandes "Goood morning Vietnaam" i huvudet, så fort han visar sig. Det funkar inte så bra till en film som är menad som otäck.
Sen åkte vi till Max :D Åhh det var gott. Länge sen sist, ett kärt återseende. Sen åkte jag hem och sov.
Apropå filmer så såg jag "När lammen tystnar" i fredags kväll. Den är riktigt galet bra. Precis så som en thriller ska vara. Inte som den där infantila "Saw"-serien. Usch. Jag skäms å filmskaparnas vägnar varje gång jag ser en skymt av de filmerna. Pinsamt dåliga är vad de är.

Idag har jag hjälpt pappa i skogen. Det märks att jag är otränad för jag känner redan hur mina armar börjar domna bort, och jag ser inte fram emot att vakna imorgon bitti. Men det var jättefint väder och sen hälsade de andra på med fika också, så jag antar att kontentan blev mysig till slut.

Ska snart åka ner till farmor och farfar och hälsa på faster, hennes man och småkusinerna. Jag har inte träffat dem på ett bra tag nu, så det ska bli kul. Sen är det ishockey på tv, och sen ska jag vara fylletaxi åt lillebror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0