Oh, inverted world.

Det här med skolprov är ett himla gissel. Förtjänar döden. Ett närmast surrealistiskt pluggande har utspelat sig den senaste veckan, och nu börjar det kulminera, med klimax på onsdag morgon. hjelp.

Jag vill se ishockey idag, men det hinns inte. Jag håller en tumme för MoDo iaf.

Idag blåste det för mycket så vi fick vara hemma från skolan, det var välbehövligt, men påfrestande. AMA med sin berömda framförhållning skickade ett mass-sms med beskedet till alla i klassen kl 07:57. Bussen går 08:05. AMA kommer till skolan klockan 07:00, ska det ta en timme att fatta det beslutet och producera det där sms:et? Jag tvekar på det.

Pratade med min bror idag, han hade tydligen halvt kört ihjäl sig mot ett träd någonstans i Åre. Jag log för mig själv. Där fick han för att han jämt åker som ett jävla cp. Det verkar finnas en gud ändå.
Vi kom även överens om att han ska komma upp hit veckan efter påsk. Det vore kul om det blev av.

Nej, tillbaka till Hydrualics. huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0