Tony the beat.

Engelska med Lilian på måndagmorgnarna är bland det värsta man kan bli utsatt för. Huvva. Fast imorgon skulle vi gå på teater. Får se om den håller någon vidare standard.

Nu har jag torkat golvet två gånger men kladdet vill bara inte försvinna. Blir snart ett samtal till mamá, hon har säkert någon huskur. Dessutom saknar jag fortfarande en massa glas. Fast jag reclaimade ett idag, det stod inne hos Victor.
I morse var det engelskt väder. Dvs. grått, småblåsigt och duggregn. Det var kallt. Pratade med Nils-Åke i morse också, om PA. Ska bli intressant att se hur pass seriöst ett PA kan bli när man gör det på en vecka, som jag ska göra nu. Det är tråkigt att jag inte hinner göra det seriöst, för jag tycker verkligen ämnet är sjukt intressant. Så otroligt fascinerande, och skrämmande på samma gång. Min dröm är att åka dit en gång innan Kim Jong Il dör, för då lär väl antagligen landet spåra ur och allt det som gör landet märkligt försvinna. Bara att hoppas att USA kan hålla fingrarna borta ett tag till också, fast det lär nog dröja. De har fortfarande Iran kvar att ta sig an, innan Nordkorea kan bli aktuellt. Hursomhelst, tråkigt att jag måste hetsa mig igenom allt.

Lars Leijonborg ska avgå i höst. Det är väl både bra och dåligt. Om jag var folkpartist skulle jag tycka det var bra, eftersom han bevisligen inte har en positiv inverkan på partiet. Som en med sympatier till vänster om mitten är det väl dåligt, med tanke på att vem som helst utom Leijonborg antagligen kommer ge Fp ett bättre väljarstöd. Jag menar, lyssna på karln! Oavsett hur mycket jag försöker så Kan jag bara inte ta in det budskap han förmedlar, det enda jag tänker på är att han låter som något... jag vet inte. Något obestämbart. Fantastiskt egentligen att en människa kan frambringa ett sånt läte.

Ikväll är det 100 höjdare-final. Lite tråkigt att det är slut. Vad ska jag nu göra på måndagkvällarna?
Och inte FAN kom det något Family Guy idag HELLER. wtf?! Jävla amerikaner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0