A HALLELUJAH MOMENT

Jag hade nyss vad Kishti Tomita skulle beskriva som a hallelujah moment. Det här natten har gått fort som attan, och inte har jag varit trött heller. Jag har bara fikat smörgås, lyssnat på nattradio och skrattat åt truck-och kranförarnas allmäna sunkighet på internradion. Jag har skrattat flera gånger om åt den där nerdrogade tanten som ringde in till telefonväkteriet, och jag har läst vidare i Brott och Straff. Nu, till själva momentet;
Jag har precis läst en rolig/charmig/whatnot mening i en blogg, på radion spelas en sån där låt som man blir glad av. jag tänker inte säga vilken det var. (I've got a rep' to protect.) Solen börjar gå upp över bruket och med leendet från bloggläsningen fortfarande i färskt minne formligen studsar jag ut genom dörren när nästa timmerbil rullar in.

Äsch, jag är inte så duktig på att beskriva hallelujah moments, men it sure was.

Imorgon bitti nu då. Eller, idag, eller hur fan det blir. Den här kvällen har potential. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0