Hebbe lille

Hela den här veckan består av förmiddagar, dvs 06-14. Det tycker jag är jobbigt. Riktigt jobbigt.

Idag ska vi flyga, om det inte blåser för mycket.

Om jag hade gått i skolan fortfarande skulle jag ha stor ångest just nu, över att det bara skulle vara några dagar tills dess att jag var tvungen att åka till Arvidsjaur igen. Arvidsjaur var helt okej när man väl var där, men själva steget att sätta sig på tåget upp var ganska förjävligt.

Just det, Gudfadern-filmerna. Det har varit för mycket att göra på jobbet, så jag har inte hunnit sett på dem, och på kvällarna har jag haft annat för mig.

Nästa vecka är det cityfesten, haha. Ett jävla spektakel är vad det är. Ett jävla ståhej. Ett satans larm.

Kommentarer
Postat av: jenny

ska du och patrik ut ikväll lrr?

2007-08-03 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0