Hon höll mig vaken varje natt, naken, endast iförd hatt.

Ännu en natt. En jobbig en. Jag är förkyld, sen i tisdags ungefär.

Farligt, farligt med löning. Redan har jag okynnes-shoppat tre filmer, två tröjor och ett par skor. Plus att jag köpte senaste numret av King och en glass på Shell, på vägen hit. Fast det räknas kanske inte. Filmerna har jag redan sett, alla tre, men det är såna filmer som är så bra att man vill ha dem i hyllan.

Filmerna:

The Queen
Last King of Scotland
Good Bye Lenin!


Fy satans jävla fan och skit, nu spelar de Per Gessle på radion igen. Gör karln' en tjänst och skjut honom.

På Wikipedia-sidan för Good Bye Lenin fanns den här länken, rätt häftigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0