Arla morgontimma

Jag vet inte hur jag ska ställa mig gentemot Harry Potter. Om man lyckas ignorera det faktum att de faktiskt flyger på kvastar, har brev som pratar och så vidare, så antar jag att den är okej. Popcornen var iaf goda, och sällskapet var trevligt.

I eftermiddag åker jag till Kusön. 

Siv har lovat att ta med sig mat från fabriksmatsalen till mig. Siv är vår kombinerade städerska och brevbärare. Genom att hon åker runt på hela fabriken och delar ut post brukar hon samtidigt ta med sig mat till de som vill. Hon är för snäll, Siv. 

Kommentarer
Postat av: Anna med bilen

du glömde visst dit glasögonfodral. det ligger hemma hos mig. för höra av dig när du ska hämta det.

2007-07-20 @ 17:11:08
Postat av: jenny

Mattias! jobbar du på lördagkväll? vi tänkte ha grillning hemma hos pillan eftersom jag fyller år. skulle va trevligt om du kunde komma? :)ska höra med patrik och så också om han kan komma.

2007-07-24 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0