Tankar en måndagsmorgon

Grattis till Irak. På tiden att de fick nåt positivt att samlas kring.

Därför röstar jag på gamla moderaterna. Det här tyckte jag var himla roligt.

En undersökning från amerikanska Newsweek Lägg märke till fråga nummer tolv. En lite jobbig tanke att 25 % av amerikanerna säger sig vara positivt inställda till att massplacera muslimer i koncentrationsläger.

Jag överlevde det där monsterskiftet igår, men det var på fitthåret, som man säger. Nej, usch, vilket uttryck.
Jag ska ge mig i kast med Gudfadern-filmerna. Enligt vad jag har hört ska de vara sega att ta sig igenom, men å andra sidan är väl någon av dem rankad som världens bästa film på imdb. Vi får se hur det går.



Kommentarer
Postat av: kajan

De är absolut inte sega att ta sig igenom, i varje fall inte om man har ett visst intellekt, och det har du ju.

2007-07-30 @ 19:40:50
URL: http://popkaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0