Trötthet

Ordet trötthet har fått en ny innebörd. Jag kom hem från kvällens aktiviteter klockan 0400, sov i en timme innan jag åkte till jobbet klockan 0530. Nu sitter jag här och ögonen svider. Jag ska jobba sk långsöndag, vilket innebär 06-18. Huga. Kan bli något av en utmaning.

Ändå så tror jag nästan att det var värt det. Först var jag och Patrik och såg Simpsons-filmen, den var underbart briljant på alla sätt och vis. Sen någon timmes häng hos Emil, innan vi gick till C.C för att se Lloyd spela. De gick på kl 22 och herregud dom är bra bra bra! Efter ett tag joinade födelsedagsbarnet Jenny, och sen även Lovisa. Efter det att Lloyd slutade spela runt klockan halv ett gjorde vi en snabbvisit till Svarte Jägaren, och därefter Max. Det var en trevlig kväll, det här.

Jag har även hunnit med att se Harry Potter och Fenixorden, två gånger faktiskt. Läste ut den sista boken i tisdags, och jag måste erkänna att dom lämnar ett litet tomrum.

Hm, vad mer har jag gjort. Jag har badat i havet (!). Två gånger (!). Jag vet inte vad som flög i mig.
Min farmor är sjuk. Stackarn.

Uppmaning: Lyssna på Lloyd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0