madeleine

Ser jag en till bild på den där kidnappade lilla engelska flickan så kaskadkräks jag på direkten. Det var ett Jävla tjat! Jag skiter högtidligt i hennes liv och leverne. Jag bryr mig inte det minsta om hennes pupill som rinner ut i iris eller om det var tvärtom. Vänligen sluta upp med att köra ner hennes öde i min hals, tack.

Idag när vi var på Frasses så hade de satt upp en affisch med en undersökning från en tidning. Där stod att Frasses hade de godaste hamburgarna, tätt följda av Max. För det första förstår jag inte hur man överhuvudtaget kan ranka någon mat som godare än ett maxmål, för det andra förstår jag inte hur man kan kalla Frasses hamburgare för goda. Jag äter hellre på McDonalds än Frasses. Så illa är det. Det är verkligen inte gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0