söndag, nu i reviderad utgåva!

Vad nödvändigt det kändes att åka ut till flygplatsen kl 08, för att sitta och göra ingenting fram till nu. Min frustration eskalerar för varje dag som går.

Thirteen Days är en himla bra film, mycket intressant.

Och ikväll är det K19 - The Widowmaker på fyran, den är också relativt okej.

Den jävla Christer Björkman skrev ett öppet brev till svenska folket för några dagar sedan, där han klargjorde att det är förståeligt att vi nu går igenom ett slags nationellt trauma. Pga det mindre smickrande resultatet i Eurovision alltså. Jag gnuggar mig i ögonen först en gång, sedan en gång till, tills det gör ont. Men han skriver verkligen så. Det säger kanske lite om hans verklighetsuppfattning.
"Hej Christer!
Tack för ditt öppna brev av den 17 maj.
Tyvärr delar jag inte din uppfattning rörande definitionen på ett trauma. Jag genomgår ett trauma om min mamma dör, eller om min bästa vän blir kallsinnigt mördad. Inte om Ola Salo misslyckas i en musiktävling i Finland.
Vänligen,
Mattias Wigert."

Idag ska jag äta falukorv, det var nog minst två veckor sedan jag åt det sist. Det måste vara någon typ av rekord.

Så här ser man ut när man äter frukost på julafton.
                                                                                           image13

Kommentarer
Postat av: Axel

Har ni Oboy på tunna i Gävle? Eller är det bara en snygg kamoflering av kosttillskott alá HTV?

2007-05-20 @ 22:23:35
Postat av: lotta

haha wtf! nationellt trauma!?

2007-05-20 @ 22:31:52
URL: http://isoleringskvall.blogspot.com
Postat av: wigert

Axel: vi köper aldrig mindre än tre fat oboy åt gången.
Lotta: jag vet!!!11

2007-05-21 @ 14:23:57
Postat av: adde tha woman

det är inrett som ett hus som ligger långt, långt härifrån.

2007-05-29 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0