svammel.

Eurovision är ett satans svammel. Vad arg jag blir. Jag kan acceptera att vi får storspö när vi skickar Fame, när vi skickar Carola, när vi skickar Afrodite och alla andra brögäng som vi skickat ner de senaste åren. Men när vi skickar The Ark, och de kommer artonde eller vars de nu hamnade, då vet man att det är dags att lägga ner den där skiten. Hoppet är ute. Det är över.

Det gör ont att se den ena plågsamma uppenbarelsen efter den andra, det är så oerhört fantastiskt dåligt att jag gnuggar mig i ögonen ibland och tänker, finns det Någon, Någon som helst överhuvudtaget på hela jorden som kan tycka att detta låter bra? Tänk vad bra om Sovjetunionen fanns kvar, då skulle ingen av de där sisådär trettio forna östländerna finnas. Det vore en smekning. Fast det värsta i hela den här historien är väl antagligen det faktum att jag nu har ägnat några minuter åt att hetsa upp mig över det. Usch.

Min hals är hursomhelst bra igen. Det är schönt.

maa jag borde lyssna på mina closest advisors och bara skita i hela jävelskiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0