Bilder från Nordkorea

Igår var jag till biblioteket och kollade runt lite. Jag hade hört talas om en bok med foton från Nordkorea, som en svensk hade skrivit. Jag pratade med en av bibliotekarierna om hon visste var den fanns, och efter några minuters sökande i nån databas så sa hon att den fanns i magasinet, alltså i källararkivet under biblioteket. Hon knallade iväg och kom tillbaka efter ett par minuter, med en gulnad, dammig bok. Enligt vad som stod i databasen så var den utlånad senast i mars 1975. Det är fan lång tid sedan. Jag har inte hunnit titta igenom den än, ser fram emot eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Jonse

Ooh, det var faktist lite häftigt. Att ingen har lånat den på 32 år.

2007-11-05 @ 09:15:16
URL: http://jonse-anywhereinalbion.blogspot.com
Postat av: jenny

jag vill äta på lördag istället. på dagen? det passer vell!?

2007-11-06 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0