En kväll i onykterhetens tecken

Var ett tag sen.

Lördags. På förmiddagen spelade Ottilia hockey med Brynäs mot nåt Falun-lag. Vinst med 2-0, dock 30-1 i skott så några fler mål borde de ha stänkt in. Så det var jag med och tittade på, samt fungerade som trunkbärare. Sen hem och vända innan det bar av till stan. Jag, Patrik och Emil småsöp lite i Hagaström innan vi gick till CC-puben. Där spelade Derry Quay, typ irländsk folkrock. Mycket bra. Efter det drog vi till Interpool och hookade med Sanna, Jenny, Pernilla, Jossey. Plus Erik Runnman och någon Ronja. Det var nog kul. Minns inte så noga. Förjävligt att man inte ska kunna dricka som folk. Avslutade kvällen på Max, såklart. Sammanfattningsvis; nice kväll med för mycket sprit. 

Min fritid nu består mestadels av Team Fortress 2, och om några dagar kommer Call of Duty 4. Vad har hänt med mig? Jag som inte har spelat dataspel seriöst på typ 5 år. Kul är det. Men pinsamt. 

 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fan Call of Duty 4 är kul du.... =)

2007-11-07 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0