Storpack

Den här kom i förrgår, och aah vad bra den är. En fantastisk bok helt enkelt. När jag flyttar nästa gång ska jag ha en Stenmark-bild som tavla, vet inte vilken dock. Svårt kommer det bli att välja.

Sista nattskiftet nu. Nästa vecka är det förmiddagar som gäller. Synd att Patrik gör sista dagen på sågen imorgon, då blir det ingen lunch på markan nästa vecka. Gör iofs inget för det verkade inte vara nån vidare mat vad jag såg på matsedeln på väggen när jag gick förbi.

Brynäs-Färjestad 2-5. Inte så mycket att säga om kanske. Jobbigt bara att man inte kan göra bättre ifrån sig när det står 2-2 inför sista perioden. 0-3 är för mycket i en tredje period på hemmaplan.

Jag undrar just när jag ska hinna med att flyga nästa gång. Nästa vecka blir det inget, för då slutar jag 14 och hinner inte till Rörberg innan det är mörkt. Imorgon ids jag inte för då kommer jag vara död fisk efter den här nattveckan. Lördag jobbar jag 06-14, och söndag så är jag bakfull. Slafs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0