Det blåser på Genesarets sjö.

Det kom nytt avsnitt av Family Guy idag, alltid bra såklart, men usch vilken svacka den serien är nere i. Längtar tillbaka till säsong två och tre! Då var dom oslagbara. South Park hade ju också en svacka, men dom tog ju sig ur den och kom igen bättre än någonsin. Får hoppas på att Family Guy kan göra om den bedriften.

Jag och Jonas sprang en runda på eftermiddagen, och sen turades vi om att vara drill sergeant på gräsmattan. Bra med bröder ibland.

Sen åt jag den nyttigaste middagen jag ätit på flera år. Matvete, tomater, fetaost,turkisk youghurt, iofs älgskav till det men det kan vara nyttigt det också säger vi. Mycket gott var det också, faktiskt. Gott och nyttigt? Trodde seriöst inte att det gick att kombinera. Eller, jo! I vintras började jag ju äta Sunt och Gott, och det var precis vad det låter som. Tack Maja!

Ikväll blir det Boston Tea Party. Briljant, briljant.

Kommentarer
Postat av: Axel

De e grejer de!
Var inne på deluxe hemsida och kollade, verkar vara så att detta är finalsäsongen:( kommer sakna dem, hoppas någon annan kan axla deras ansvar....

2007-10-12 @ 22:23:43
Postat av: Anonym

uppdatering snart?

2007-10-15 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0