grej att lära sig:

En grej som jag alltid haft svårt för och aldrig lärt mig fullt ut; olika skolformers namn på engelska.  Jag vet att gymnasiet är high school och college är högskola/universitet, men vad fan är grammar school, pre school, middle school osv. Nästan ingen aning.

Meen Brynäs, dumt att sparka Leif Boork. Fel, fel och åter fel. Den där tjocka grisen Eriksson kommer köra Brynäs i botten.

Vi skämmer bort Ida så mycket som det bara går nu den sista tiden, hon får ligga i soffan hur mycket hon vill, hon får godis fastän hon inte gjort något speciellt och alla kramar henne varje kväll innan man går och lägger sig. Suck.

Och nu är rugby-VM slut, lite tråkigt. Som tur är har jag några matcher kvar från gruppspelet som jag inte har sett. Några av Fiji's matcher tex, det ser jag fram emot. Finalen var mäktig, Sydafrika förtjänade verkligen guldet. Jag hoppades på att England skulle ta hem det igen, men verkligheten hann ikapp dem. Deras guld 2003 i Sydney var en skaplig skräll, och ärligt talat så var de inte det bästa laget i den turneringen. Det var de inte i det här VM:et heller, utan Johnny Wilkinsons sparkar hade de inte gått långt. Det finns ingen naturlig try scorer i laget, möjligtvis Paul Sackey men han är för ojämn i min mening.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag har pratat med Leffe Boork. Jag har gett honom en kvällstidning. Jag har checkat in & ut honom från Scandic Väst. Det är grejer de!

2007-10-23 @ 18:23:27
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0