Mando

Gaah, jag hann inte fixa Mando Diaos nya innan jag åkte till jobbet, hade ju tänkt lyssna inatt. Får bli en långpromenad med lurarna imorgon istället.

Det kommer att bli en jobbig helg det här, först jobba till 24 på fredag, sen lördag 06-14, sen köra som en biltjuv till matchen som börjar 15. Sen 06-18 på söndag. Och sen en veckas förmiddag på det. Fy fan, människan är inte byggd för att gå upp klockan 05 mer än två dagar i sträck.

Imorgon då, Timrå Isstadion, eller E.O.N Arena som dom så vackert har döpt fanskapet till. Kanske Sveriges fulaste arenanamn? FM Matsson Arena ligger dock tätt efter.

Vi måste ju stanna och äta på vägen upp, frågan är var någonstans. Känns som att det kommer bli en svår nöt att knäcka. Söderhamn blir för tidigt, Hudiksvall har typ bara pizzerior känns det som, och Sundsvall blir lite för sent. Stora problemas.

Kommentarer
Postat av: Emilia

jo, det kanske vore en idé. att beställa biljetter i tid kanske. fast iofs så tror jag inte att det är lika stor tillströmning av människor till miss li som till pengabrorsan.
dock tror jag att jag jobbar då (ovanligt? nej) meeeen, det ska väl gå o lösa på nåt vänster.
sitter du och åker enda upp till timrå för att se dom där nissarna slå puckar runt sig? tur att dom vann.

2007-10-26 @ 00:54:58
URL: http://slurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0