the loneliest city of all

Sahara Hotnights på Slick City igår kväll. fy fan och satans helvete skit vad bra det var. Kanske berodde på alkoholen som framkallade nån slags manisk dans/hoppande/skrikande. Men lillebror var ju nykter och han tyckte också det var bra, så vi utgår från att de gjorde bra ifrån sig. Patrik, det svinet, fick åt sig en trumpinne från the hands of lovely Josephine Forsman. Fan. Annars då? Hm, gjorde det klassiska misstaget att häva i sig tre stycken 6:or klockan halv två, så jävla onödigt. Satte handen i en hundskit på marken utanför. Jenny fick nåt bryt och pekade finger åt mig innan hon gick hem.  Bjöd Patrik på en drink som han inte ville ha. Stötte på lite underliga människor från Hamrånge. Pratade Babyshambles med Sofie Källström. När jag vaknade imorse så låg det en bok om andra världskriget på golvet bredvid sängen, jag har inget minne av det men jag måste uppenbarligen varit sugen på att läsa lite om krig när jag kom hem full som en spruta klockan 0400. Haha, fylla alltså. Vad skulle man doa without it? Mår lite halvrisigt nu och det kändes bra nog tungt att gå till jobbbet men det var fan värt det den här gången.

Kommer till jobbet och stöter på ett utmärkt exempel på folk som har pinat hut. Vet inte hur pass vedertaget det ordet är, men att pina hut innebär lite kortfattat att man skickar över allt skit till nästkommande skiftlag. Om man exempelvis går förbi en pump och ser att den kommer att säcka ihop inom någon timme, så istället för att fixa den så tänker man att "mitt skift slutar om en halvtimme, jag skiter i pumpen". Det kryllade av såna exempel när jag kom idag. Jävla människor. Meen jag ska inte låta det förstöra den braiga känslan som har landat i mig av nån anledning. Imorgon är det ishockey, jag och Patrik ska gå. Sen började Emilia svamla om fest? Inte ska väl jag? 

Kommentarer
Postat av: jenny

haha sorrrie för det ;) men klart ni ska festa imorn. då kna ni hooka med oss!

2007-10-06 @ 00:25:55
Postat av: mattias

åh, fett :)

2007-10-06 @ 12:33:32
Postat av: Sanna

Klart ni ska :D

2007-10-06 @ 15:46:35
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0