vinst och förlust

Lördagen blev bra!

Jag och Patrik gick på ishockey först, fick stryk av HV med uddamålet. Lite oförtjänt att det blev så pass jämt på slutet. Brynäs var oerhört dåliga. De får se till att kamma till sig helt enkelt.

Sen hem och vända, för att ta 21-bussen in till stan. Ingen sprit fanns att tillgå, vilket fick oss att förlägga förfesten till O'learys. Dyrt var bara förnamnet på den här kvällen tyvärr. Efter en timme eller så gick vi till Interpool, träffade på en drös människor och fler och fler anslöt sig. Riktigt trevligt lär jag säga. Innan bussen hem införskaffades sex små cheese på McDonalds, de satt fint. Sov hos Patrik, vilket medförde en klassisk dagen-efter-bakis-promenad.

Jobbet nu. 06-14 hela veckan. Kommer bli lite drygt. Får se om jag orkar aktivera mig något i veckan, Sicko vill jag ju se så fort som möjligt. Brynäs - Djurgården på torsdag finns också på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0