your life, however, is more like a box of ACTIVE GRENADES!

Jag trodde att jag skulle bli sjuk efter helgen, men det ser ut som om om jag kommer klara mig. Var väl dumt sagt kanske, men va fan.

Brynäs, Brynäs, ta tag i er själva nu. Fast det såg bättre ut mot Mora i lördags, inställningen är det inget fel på som jag ser det.

Vi var och röntgade Ida idag, tydligen har hon en tumör i benet som växer hela tiden, så benet kommer bara värka mer och mer innan det till sist går av helt. Inget vi vill utsätta henne för direkt så vi kommer att ta bort henne inom några månader. Det känns otroligt sorgligt. Hon har varit en del av mitt liv i 10 år, och det kommer bli svårt att säga hej då, när den dagen väl kommer.


Kommentarer
Postat av: josephine

Stackars Ida.

2007-10-16 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0