friday

Lyssnar på Deluxe och dricker en hallonsoda. Lägger till Sara Young på min lista över potentiella livspartners.

Jobbar till 24 idag, så i och med det är ju den här kvällen förstörd. Slafs. Möjligen att jag orkar se This is England när jag kommer hem, vi får se.

Jenny! Nu har jag klippt mig. Känns som att det kommer bli en pinsam tystnad när vi möts nästa gång, eftersom det enda våra samtal består av är du som gnäller på mitt hår. Nu är det hursomhelst borta. Jag känner mig... naken.

Pinsamt nog så ser jag fram emot Idol ikväll. Trodde aldrig att jag skulle ta dom orden i min mun, men nu är det gjort. Jag har inte följt någon av de andra årgångarna, den enda vinnaren som jag vet är Darin, och han är jag inte ens säker på om han vann eller kom tvåa. I år har jag däremot sett de flesta avsnitten so far. Pinigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen! ofta jag bara gnäller på det då din tönt.

2007-09-23 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0