jag röker gula blend, jag är på väg till himmelen.

Det där spya-klippet som har cirkulerat sen i lördags kväll är förbannat roligt, det måste jag säga. En gång för någon månad sen när jag jobbade natt så "tittade" jag på det där programmet en liten stund och det var samma tjej då med. Jag minns att jag tyckte det var den mest enfaldiga, idiotiska, urblåsta och menlösa kvinna jag någonsin sett. Nu har hon ju fått ett ordentligt lyft i mina ögon, för man kan ju inte annat än imponeras av proffsigheten i att kaskadspy över hela studion, för att därefter harkla sig, torka sig runt munnen och sen fortsätta sändningen i samma kokainstinna tempo.

Onsdag-fredag ska Holmen köra 3000 kubikmeter på storvälta från Bollnäs, that's a lot. Och sen en båt om dagen också, fram till på torsdag. Så det finns lite att göra, det gör det.

Ikväll börjar Filip och Fredriks nya program, Boston Tea Party, nääm. Höga förväntningar på skiten. Synd att det där med Tilde Fröling på sexan går samtidigt. Men men.

Apropå Boston Tea Party. Filip och Fredrik ställde ju en fullkomligt briljant fråga till Zlatan på en av landslagets presskonferenser häromveckan. De frågade: "Idag är medellivslängden för en man XX år, vad tror du att den kommer vara om 100 000 år?" Något i den stilen.  Blev ju ett satans liv om det. Typiskt stela och töntiga fotbolsspelare, tar sig själva på ohälsosamt mycket allvar. Det vore ärligt talat väldigt intressant att höra vad Zlatan skulle ha svarat på den frågan om han hade brytt sig om att svara. För, om man skulle skriva en Zlatan-ordbok, skulle den bli jävligt tunn. Det enda han gör är att vräka ur sig klichéer i stil med; jo, det känns bra, kul att göra mål, nu ska vi gå ut och köra på i andra halvlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0