Nya moderaterna

Under hela förra året blev jag riktigt arg två gånger. En av gångerna var när jag såg den här reklamfilmen som gick en tid före valet. Visste inte var jag skulle ta vägen, så arg var jag. Sånt där är fan inte något man skämtar om. Jag ser framför mig nån jävla reklambyråfitta tycker sig ha svängt ihop en "fyndig" och "klatschig" video. Fy fan. Hon kallar sig säkert PR-konsult också. Usch. Såna människor förjtänar att sodomeras. Utan någon som helst jävla pardon. Hårt.

Jag skrev ett långt mail som jag skickade iväg i vredesmod, vilket gjorde att jag kunde gå och lägga mig med gott samvete. Dagen efter kände jag mig bara töntig, men det är en annan sak.

image31

Kommentarer
Postat av: emilia

nejdu, jens är min. bara min!

2007-09-29 @ 15:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0