tusen tallar grå.

Tog en taktikvila idag efter jobbet, ända till halv sex. Så idag kommer det bli svårt att komma i säng i tid eftersom jag är pigg. Gissar på att det kommer gå åt fan.

dningen till att jag vaknade var att mamma ropade att maten var klar. Älgstek med kantarellsås och potatis. Det har sina fördelar att bo hemma ändå! Hade jag vart kvar i Arvidsjaur, eller om jag bott själv här hemma, så skulle jag antagligen inte äta nåt förns kl 2330, och då typ fil och frosties. Mina matvanor där uppe var typ matcirkeln från helvetet. Blir jämt så förbannad på mig själv när jag tänker på det, jag brukar vara duktig på självdisciplin när det gäller plugg, göra tråkiga saker osv osv. Men att äta något sånär hyfsad mat verkade vara jävligt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0