Elementärt

Stackars Volvon. Nu är bromsarna uppfuckade på den. Och för ca en månad sen var ett relä trasigt så ingenting fick ström. Dödsdagen närmar sig, men än är den inte här! Hang in there buddy.

Idag tog jag med två bananer till jobbet och genast börjar mamma löjla sig genom att känna på pannan efter eventuell feber. SÅ onyttig är jag faktiskt inte. Jag äter frukt ibland, och går runt byn lite då och då. En sträcka på kanske två kilometer, but still.

Det är jobbigt att läsa där jag är nu, i timmersorteringen, rummet skakar så pass mycket att man inte ser bokstäverna om boken ligger på bordet. Istället får man hålla i den själv. Dagens I-landsproblem. Iofs medföljer andra problem också, tex att när jag kommer hem och lägger mig så känns det som att rummet skakar där också, och jag hör det monotona ljudet av stegmataren, som en sorts variant av tinnitus. Men det har alltid gått över tills morgonen efter.

Ska flygläkaren dissa min figur på lördag igen? Förra undersökningen så gnällde han på att jag hade gått upp för mycket i vikt. Sju kilo på ett år, inte faaan är det så alvarligt inte. Nu har jag inte gått upp ett enda. Men jag har inte gått ner något heller. Jaja, börjar han tjafsa så bjuder jag upp till box.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fetto. gissa vem så får du en kaka?

2008-01-16 @ 21:46:10
Postat av: Anonym

hm... svårt, de som oftast kallar mig tjock är evelina och jenny, men den som antagligen skulle använda uttrycket fetto är adlertz. Eller Kaisa!

hur låter det?

2008-01-17 @ 12:11:07
Postat av: jenny ffs

men jag är nästan besviken så ofta som jag slår dig i magen och säger att du ska banta.

2008-01-17 @ 16:24:25
URL: http://jeennyb.blogg.se
Postat av: mattias

i should have known.

2008-01-18 @ 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0