slå igen banan, det är kase

Slutade 06 imorse och sedan direkt på eftermiddagsskiftet klockan 14. Slitigt. Känner på mig att det kommer bli svårt att somna ikväll dock, jag slutar 24 och nu när jag har jobbat tre nätter i rad innan, så är kroppen som omställd till att sova på dagarna. Vi får se hur det går.

Igår bokade vi biljett mellan Christchurch och Brisbane den 1:a april. Så nu har vi ett datum på när vi lämnar Nya Zeeland också, känns bra. Tiden börjar gå ruskigt fort nu. Det känns som att det fortfarande är tusen saker kvar, fastän det inte alls är så mycket kvar att fixa med. Inga stora saker åtminstone. 

Jag måste köpa någon typ av shorts här snart, både vanliga och ett par badshorts. Ska spana in Gävles utbud någon dag nästa vecka. Skor borde jag också köpa. Och lite annat småkrafs, en hel del, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0